Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 12:41:15 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/14359 aadressile (asub mitmel aadressil) (Rööbastee 
peatee I, 6+600 - 15+758, Rööbastee peatee II, 15+758 - 6+600, Truup/tunnel 
CU0500, Truup CU0450, Truup CU0460, Truup CU0470, Truup CU0480, Truup 
CU0490, Truup CU0530, Truup CU0540, Müratõke LS0416, Müratõke LS0421, 
Müratõke LS0422, Müratõke LS0431, Müratõke LS0451, Müratõke LS0453, Müratõke 
LS0460, Hooldus- ja juurdepääsutee OR007012 ja juurdepääsutee OR007010, 
Jalg- ja jalgrattatee OR029008 ja mahasõit, Kohalik tee OR031007, mahasõit 
OR031011 ja jalgtee OR031015, juurdepääsutee OR031009 ja mahasõit OR031013, 
juurdepääsutee OR031005, Jalg- ja jalgrattatee OR031002, Kohalik tee 
OR031003, Juurdepääsutee OR032011 ja Elveso hooldustee OR032017, Hooldustee 
OR032018, Elveso hooldustee OR032022, Hooldustee OR032009 (suletud 
territooriumil), Hooldustee OR007014 (suletud territooriumil), Hooldustee 
OR028007 (suletud territooriumil), Hooldustee OR029004, hooldustee OR029006, 
hooldustee OR029010 (suletud territooriumil), Hooldustee OR029001, 
hooldustee OR029003, hooldustee OR029005 ja mahasõit OR029013 (suletud 
territooriumil), Elveso hooldustee OR029017, Elveso hooldustee OR029014, 
Hooldustee OR028010, MPS Rae, T1967 (4108920010290) eesvool - kraavid DI031, 
DI032, DI033, DI034, MPS Rae 1-2 (4108920010290) eesvool - kraavid DI035, 
DI040, Kraavid DI051, DI052, DI060, DI061, DI062, DI063, DI065, DI068 ja 
drenaažitorustik DR056, DR050, DR057, DR058, DR059, DR061, DR062, DR063, 
DR064. Settetiik, Raudtee aed, Sidekaabel, Sidekaabel, 
kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, 
Elektrikaabel, Elektrikaabel, Elektrikaabel, B-kategooria gaasitorustik, 
Raudteesild BR0130, Juurdepääsu- ja hooldustee OR029002 ja mahasõit 
OR029016, Hooldustee OR028011, Hooldustee OR028004, Hooldustee OR028005, 
Rohesild BR0685, Põdra tee OR0320, Põdra viadukt BR0320, külmaveetorustik, 
kanalisatsioonitorustik, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Rööbastee 
peatee III, 0+000 - 4+232, Rööbastee peatee IV, 0+000 - 3+970, Rööbastee 
kõrvaltee 5, Kõrgepinge õhuliin L006A Iru-Järveküla L005 Iru-Järve, 
Kõrgepinge õhuliin L100B Järve-Jüri L182 Kiisa-Järve, Tugimüürid LS0452 ja 
LS0459, Sidekaabel, Rööbastee kõrvaltee 13, Rööbastee kõrvaltee 17, 
Rööbastee kõrvaltee 19) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795), RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) ja OÜ Rail 
Baltic Estonia (12734109) esitasid Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2311271/14359 Rail 
Balticu DPS1 Ülemiste-Kangru II osa (Rae/Soodevahe jaamast kuni Kangruni, ca 
9 km) raudtee põhitrassi lõigu ehitamiseks vastavalt Harju 
maakonnaplaneeringule „Rail Baltic raudtee trassi koridori asukoha 
määramine". Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa 
taotluse eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26839836>  (menetlus nr: 
400430), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister